Tror jag ska satsa på rött och blått och vitt

Ni fattar nog vad inlägget kommer att handla om xD Haha! Men somsagt jag kommer nog bara att satsa på färjerna rött blått och vitt. Jag ska antagligen köpa något snart. Jag hoppas ialla fall det. Kollar lite på nätet på olika saker. Här kommer bara lite av dem sakerna jag vill ha :)






Japp pallar inte ladda ner fler bilder nu så nu får ni nöja er med detta. Imorgon när Ida fotar nör jag och Wilma ska rida så blir det matchningsdagx! Det jag menar med det är att jag kommer att macha kläder :D Haha, ni kommer att se det på foton. Jag kommer ialla fall försöka att göra ett bra klädval.
Sen efter att jag har ridit så ska jag sticka till andreagården.
Men nu tar jag en paus med skrivningen♥Massa hästigakramar ifrån mig!♥

Kommentarer
Postat av: REBECCA

åhh vad roligt att höra! :)

Har tyvärr inte kunnat uppdatera i veckan eftersom jag inte haft en dator eller internet men nu har jag det så nu kommer det massa nya inlägg. kolla gärna in då sötnos :)<3 kram

2011-09-24 @ 23:08:53
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: REBECCA

åhh vad roligt att höra! :)

Har tyvärr inte kunnat uppdatera i veckan eftersom jag inte haft en dator eller internet men nu har jag det så nu kommer det massa nya inlägg. kolla gärna in då sötnos :)<3 kram

2011-09-24 @ 23:08:54
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0