♥Tivoli here i come♥

Haha, Nu köööör vi! Ska äta frukost sen borsta tänderna sen sticker jag till  Ellen som jag ska åka med ^_^
Kommer att bli så sjukt kul asså. Vaknade 07.23 imorse nä jag egentligen skulle vakna 08.30 *-* Hehe!
Tar med kortleken så att jag kan underhålla mig hela resan. Vi kommer typ åka hem 20.15 idag så jag kommer att vara trött när vi kommer hem.

Thomas bjuder på mat och vi kommer att äta på en liter trevlig resturang ;) Är verkligen glad att vi fick lov att göra detta!

Snyggaste Wilmich 0och JAaa <3

Kramar Linn♥


Kommentarer
Postat av: REBECCA

hej sötnos :)

allt bra med dig idag då? kram<3

2011-09-15 @ 21:41:08
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0