Svar på komentar och mera.

Fokis bloggshop har äntligen öppnat :) Riktigt fina kläder fast det är ju sommar kläder och vi har liksom höst kläder i Sverige :( Synd --.-- Skulle inte skada med lite vår, vinter och höst kläder :)

Svar på kommentar:
Anonym: Nej jag har inte egen häst. Jag har en ponny typ på foder eller vad man ska säga :) Kram

Vera: Nej tyvärr jag har ingen egen häst. Men hade varit kul med en :) Den heter Silver Viril. Kram

Det var bara dem kommentarerna som inte hade egen blogg som jag fick ta och svara på :) Älskar mina bloggläsare. Dem gör allt mycket roligare :D

Kram Linn

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Mm visst är det!

Tack! :D



Kram ♥

2011-09-08 @ 20:25:55
URL: http://idaaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0