Spela kort med familjen :)

Ska spela kort med familjen nu :) Imorgon sticker vi till TIVOLI! Har köpt choklad och ramlösa till buss resan.
Kommer att ta med kortleken till Tivoli.
Bara för att ha något att göra under tåg resan.
Nu kom min underbara syster Nikki♥ Hon är världens bästa lillasyster. Om ni har något syskon så kommentera detta inlägg och och skriv om det är din
storebror storasyster
lillebror lillasyster ♥ Era syskon är värda att hamla på en kommentar :)
Chattar med UNDERBARASTE WILMICH!! Vi ska va på tisdag :) Först ska vi va sen sticker vi till stallet sen ska vi va igen ^^ Kommer att bli över nice ;)
Nu ska jag vara med familjen såååååå↓

Massa Kramar Linn och Nikki♥

SNygga nikki xP

Kommentarer
Postat av: Mangaloppan

Min lilolkebror ;) Jag älskar honom<3

2011-09-15 @ 08:11:37
URL: http://www.mangaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0