Ska rida idag och massa mer ^_^

Ahh... Gjorde precis ett inlägg men sen dampade datorn och jag måste göra om
allt igen! Pallar inte!!!!!!!!!!!! Sorry om jag uppfattas som arg men jag blir irriterad på att
det typ alltid händer mig. Kommentera gärna om det har hänt er också :)

Då börjar jag om från början -.-

Idag ska jag gör massor(enligt mig)..
1. Gå ut med Glitter
2. Rensa hennes bur och ge henne mat.
3. Hjälpa mamma med att sortera inför loppisen imorgon. Jag kommer att bli riik!
4. Rida Ville :) Ska kolla om pappa kan fota ^_^ Vore jätte kul!
5. blogga ♥ Bloggen betyder ju typ allt ;)

Det var det jag kunde komma på just. Här kommer en liten video som jag
gjorde på mig och Wilmich när vi va! Hoppas att ni tycker om den.



                                                                        ♥Kramar Linn♥

Kommentarer
Postat av: wilma

ladda upp den på fb för jag kan nt se den här!<3

2011-09-16 @ 14:52:08
URL: http://allwayswilma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0