Silver viril

Älskar min lilla halv ponny!
Skrev ett inlägg innan men sen råkade jag klicka bort det så nu måste jag göra om allt igen! Pallar egentligen inte..
Silver Viril heter den ponnyn som jag rider :D Han har tävlat sm i hoppning och på fhs och massa mer :) PÅ fhs kom han 5a skit duktig polle men nu är han 21 så det blir inget mer :) Han har inte blivit hoppad på ca 5 år så ifall man hoppar honom så kommer han att va JÄVLIGT glad ;) Kommer även att rida dem andra hästarna i stallet inte bara min pärla :) Senare kommer dte nog att bli sjukt mycket om han :) Så ni kommer att få se MÅÅÅÅNGA bilder på oss. 
Ska träffa dem andra 2 tjejerna som också rider hennes hästar fast mest Abby och den andra stor hästen som jag har glömtbort vad den heter(obs)...... Pappa kommer snart att hänga med och fota!

Skiter i bild (datan dampar) -.-

Kram Linn


Kommentarer
Postat av: Elisabet Andersson

Hej Linn! Funderar lite kring ponnyn Silver Viril du skriver om. Han låter misstänkt mycket som den ponny som jag har haft:) Undrar om du skulle vilja beskriva honom lite mer så jag vet om det är han och hur han har det på gamla dar?!

Är det min gamla ponny skriver jag gärna tillbaka till dig och berättar mer om vår historia!

Ha det gott så länge så hoppas jag vi hörs av.

Elisabet

2011-09-05 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0