Shoppat!

Cha bloggen! Bara så att ni vet så vill jag DÖ! Idag har jag mamma och Jesse shoppat lite :)
Jag shoppade en vinter jacka (skit snygg! Vinröd shockråsa och vit) 2 par nya skor. Blev jätte nöjd :D
Men sen hände det oväntade.... Min mobil blev stulen.... Kommer inte att svara på några kommentarer om vad som hände för allt kommer att stå i denna texten♥
Jag skulle bara följa med Jesse in i br-leksaker butiken för han vill dit. Så jag följde ju med honom.
Jag var med Jesse sen kom mamma och gav mig mina skor. Jag skulle bara sätta på mig mina skor.
Jag lade ifrån mig min kofta(där min mobil låg i)den låg brevid mig. Sen kom snorungen och jag fattade
ju inte att han skulle ta den så jag bara sket i det. Sen skulle kolla om jag hade fått något sms så jag tog koftan men den låg inte där.... Så jag bara "Mamma har du min mobil?" Hon bara " Nej vad då då?"
Jag bara "Min mobil är stulen!" Sen var den borta... Jag måste bara axeptera att jag inte kommer att få
tillbaka den. Mitt liv hängde i den♥
SÅ nu förklarar jag inte mer.

Hejdå! Älskar er ändå bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0