Över pigg ponny!

Hej!
Kom precis hem ifrån stallet :) Red ju ville idag men han var liiite över pigg.
Först när vi skrittade iväg (Jag och Sofie rider barbacka) så gick det bra. Sen kom det en motercykel och då blev
Abbey jätte räd sen när vi kom längre fram så blev goldie jätte rädd och började nästan stegra. Men det
var för att det stog en gubbe mitt i åkern och det tyckte hon var välldigt läskigt.
Sen fick alla hästarna typ frispel och Abbey och Ville kom sisit och sen började Abbey trava skit fort och då
kom Viril sist och han blir skit pigg då och då började han GALOPPERA! Han bockar när man galopperar så jag blev skit rädd -.- Så galopperade han hem med mig !!
Älskar ponnyn mest :)


Kramar Linn


Kommentarer
Postat av: Saga

Sv: Tack dsm:)

Kram Sagis<3

2011-09-10 @ 22:31:53
URL: http://allwayssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0