Misslyckad hopplektion

Hehe ni fattar nog... Ja jag trillade av... Red Grevinnan. Det var en kul lektion och hon vaar välldigt pigg. Hoppade bara en bana på 75 cm. Lågt men jag fick inte bestämma :(
Sen vill jag ´bara gratta LILLHAGEN som kom delan 1 med någon annan ridklubb på allsvenskan! Jätte duktiga tjejor asså!

'
Tråkig bild men tog den för några dagar så den är hyvsat ny. Imorgon ska jag och Felicia va :) Blir ju kul!
Har kommit på vad ja ska göra med mina pengar som jag fick.... DAMDAMDAMDAAAAAM.....

                                                                                    Jag ska spara dem!
Haha det tycker jag är ett smart val. Eftersom att jag nästan aldrig har pengar så måste jag spara nuuuuuu!
Ska kolla lite TV nu så då säger jag: HEJDÅ BLOGGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0