Jag har fått en iphoooone! Jag har sett ett stjärnfall!

HELUUUUU! Nu har jag fått en iphone! Men ingesim-kort så jag kan inte ringa och messa än men på mondag kommer mitt sim-kort. Jag har fått en 3gs men nu har jag ialla fall en mobil ♥ Hade nöjt mig med att få tillbaka min gamla men men livet har framgångar också. Juuuste igår kväll så jag ett STJÄRNFALL!!!!!!!!!! Shiit det var helt magiskt! Vill bara se det om och om igen xD¨

Det såg precis ut som den på bilden. Men man han lixom inte tänka, det gick så fort!
Det var verkligen en underbar stjätn himmel!

Träffade Maja Larsen också på resturangen. Kände först inte igen henne men sen snackade vi lite och då kände jag igen henne ;) Haha! Men nu så ska jag komma på vad jag ska skriva senare idag så jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Ilis

Vad önskade du dig? Puss

2011-09-25 @ 19:28:26
URL: http://ilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0