Jag är så trött asså!

Nu har jag varit i stallet sän typ 9 och jälp till. Det var riktigt kul förutom att det blev värsta ovädret -.- Fick några jätte bra bilder så dem kommer att komma upp i detta inlägget :) Tex(en stor häst) gjorde ett sjukt stort stegring! Det var verkligen upp i luften...
Men jag är lite sur på mamma och pappa för vi var bort bjudna hos gäster och då stannade vi tills 00.16 och jag skulle upp tidigt nästa dag så det är deras fel att jag är trött.
Här kommer några bra bilder :)
Felicia och Polly
Emma och Tictac
Lillan och hennes ponny
Fanny och HK
Fanny och HK
Gabbi och Grevinnan
Gabbi och Grevinnan
Gabbi och Grevinnan :) Hon trillade inte av
Issa och Toby
Caroline och Onslo
Hon trillade av :( Stackare
Nu blir det ej fler bilder för jag pallar nt och ska fika med mammsi ;) Jippi!

Kramar Linn

Kommentarer
Postat av: Lovisa

shit vilken hoppteknik ponnyn som gabbi rider har :o<3

2011-09-12 @ 21:27:04
URL: http://lovisabergdahl.blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0