Halt ponny :(

Abbey har blivit halt :(♥

Fick reda på det när jag loggade in på facebook..... Den fina underbara ponnyn har blivit halt. Jag undrar verkligen hur?
Men på lördag sticker jag till stallet och ser hur det är med henne och kollar och kanske pysslar om henne lite♥
Har sätt att välldigt många ridklubbar har skaffat blogg nu ^_^ Här kommer dem som jag kommer ihåg:
http://teamvide.blogg.se http://lrkryttarna.blogg.se tycker verkligen att det är roligt att klubbar skaffar blogg :)

Sen vill jag också säga en sak till:
Vila i frid Candy♥Du var verkligen en fin kanin Felicia älskade dig av hela sitt hjärta... Du försvann... Hennes hjärta är tomt nu... Du fylde upp det. Rest in piece!

Idag ska jag rida. Ska hoppa, vet inyte vem men det får vi se :) Hoppas att vi hoppar högt idag ^^ Vore mega kul!
Det var länge sedan jag hoppade högt. Senast var på Aw♥

Här kommer en liten aw bildbomb ♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0