Gästbloggning! Av emeliewinquist.blogg.se

The rubriken speak, asså!
Ja, jag heter Emelie och har gäst bloggat här rätt så många gånger innan!^^
Jag tänkte att Linn e ju i stallet nu så någon får ju hålla upp stämmningen på bloggen sålänge!
Ja, som sagt så heter jag Emelie och har en blogg nu som heter emeliewinquist.blogg.se Eller den bloggen startar på riktigt imorgon! Min nuvarande blogg som stängsavimorgon heter jusinbieberforever.blogg.se Ja ni läste rätt det är justin utan T.!
Lite om mig: Jag är 12 år, jag rider, jag har en ponny ca 2 dagar i veckan! Ponnyn heter Cömpe och är 1,48 m hög, han är en Connemara och han är född år 2001! Bild på han kommer! Film också kanske men då måste det först bli 5 kommentarer! Och det klarar väll ni? Jag ser ju lixom hur statistiken är!
Här är ju en sjukt söt bild på han! <3 PS: ALLA bilder på han är söta^^^<33
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Av ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Gud vad söt Cömpe är!

2011-09-04 @ 20:09:52
Postat av: kajsa

Så söt bild :D

2011-09-04 @ 20:10:22
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0