Frisk nu

Hejsan bloggen! Klickade in på en blogg som hade kommenterat och hittade denna videon :) Verkligen fin asså!
Super fin :) Nu har jag blivit frisk bara LITE öm i magen men annars går det bra. Har planerat lite inför dagen, Förs ska jag ut och gå med Glitter älskling i en timme sen ska jag läsa och vila typ bara det jag har planerat.
Tycker att det är en bra start. Imorgon ska jag till stallet och hoppa sen på lördag ska jag rida med Sofie kanske Cassandra. Mamma och pappa håller på och bestämma om vi ska till våra kompisar efter jag ridit.
Bjuder på lite dressyr bilder nu....Detta var när jag inte kunde rida iform
Det var det jag kunde bjuda på för idag ;)
∞Kram Linn∞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0