Data inlägg :D

Haha blir ni glada nu?
Skoja bara! Men ialla fall... Idag har jag vatt med Julia och Tora. Vi hade det över ballt xD Sen skulle jag och Julia göra läxorna så vi stack hem till mig (tora skulle träna gympa) och gjorde våra läxor. Egentligen skulle jag rida idag men han inte eftersom att skolan går före... :( ... Ville jätte gärna  rida min lilla Ville bus♥
Saknar honom!
Kommer inte uppdatera alls bra på bloggen fö jag har inte tid men hinner jag så gör jag det.

Hittade en fin text på facebook men så sjukt ledsen blir jag så nu kommer den:
Det var en gång en kille som var 16 år gammal. Han hade en mamma som bara hade ett öga, pojken skämdes över att sin mamma bara hade ett öga..
En dag när pojkens mamma gick till skolan för att hälsa på sin son. Fick hon alla blickar på sig. Alla började skratta och mobba pojken dagen efter för hennes öga. Pojken skämdes så att han flyttade hemifrån..
Tiden gick och pojken blev äldre, gifte sig och ...skaffade barn.
En dag kom pojkens mamma förbi men pojken bara skrek att hon skulle gå och att han inte ville ha med henne att göra.
Efter några år kommer en släkting från mammas sida hem till pojken och säger att hans mamma har dött, pojken bryr sig inte och fortsätter leva sitt liv.. när han en dag är hemma där han bodde när han var liten hittar han ett brev till honom från sin mamma. Där stog ... ” Förlåt min son, det var inte meningen att skämma ut sig, men när du var liten var du med om en olycka och förlorade ditt öga så jag gav dig mitt ena öga”
Pojken förlätt aldrig sig själv efter detta brev ..
Kopiera detta om du älskar din mamma över allt annat på denna jord♥
och din pappa.. ♥

Bild från när jag red Grevis :)
Här kommer en söt liten video när jag hoppar typ lite med henne ♥ Hoppade ca 75 cm :) Inte högt men räkte för att trilla av xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0