Busig och glada ponnysar!

Haha ni fattar nog. Ja men idag red jag Abbey. Hon var verkligen pigg :D Haha! Blev några glada bocksprång och lite bus men ja det var ändå kul! Men nästa gång blir det BARA konditions träning, för idag blev det inte riktigt som jag hade tänkt :) För det blev roligare. Men somsagt så nästa gång blir det konditions träning. Cömpe var busig som vanligt när han skulle gå först ^_^ Små stegrade, bockade och ryggade in i mig några gånger.
BUS POWNISAR!
Smart som jag är så glömde jag min kamera i stallet så Ida fotade med sin mobil. Hon kommer att ladda upp bilderna på facebook när hon kommer hem sen kommer de upp på bloggen :)
Har glömt att berätta att Nikki (min syrra) råkade radera filmen när jag trillar av så det bli ingen video -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0