AJ!

Aj! Ohh.. Jag har typ fått skit ont i handlederna och armarna sen jag trillade av :( Dissas ifrån mig.
Läser Nellies blogg nu ;) Kul att det gick så bra för henne med Bellman! Ska snart äta och lite till...
Letar fortfarande efter skal men hittar inga :( Om du kommenterar var man kan köpa skal som är
fina och billiga så får du mini intervju och länk pluss enskilt inlägg för dig och reklam bild. Jag har
ju liksom inte för att skryta men inte så få läsare så det är ju en chans att få flera läsare :D Haha
Jag vill ha ett burberry skal. Om ni kollar på bilden nedan så kan ni se hur den ser ut.

Hehe, ni kanske inte tycker att den på bilden är ful men inte i verkligheten xD
Ska ducha nu så då säger vi: C ya!

Kommentarer
Postat av: Wilma Andersson

Det finns jätte fina skal/ roliga på fyndiq.se sök bara på iphone 3gs!



Puss Wilma

2011-09-21 @ 19:46:12
URL: http://lunaticgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0