5 dagar i veckan ^^

Ska börja rida 5 dagar i veckan 2 gånger leketition och 3 gånger själv :) Jag kommer att bli en riktig dresdsyr nörd eftersom att det kommer bli dressyr 4 gånger i veckan och hoppning 1 :) Men det blir bra.
Här kommer några lindor som jag kanske ska köpa om jag får :)
Hööks typ 89 kr ^_^ Trevligt pris :)
Lyssnar på denna grymma låten nu!

Får se vad mamma säger om dem men tror att det blir dem blåa eller bruna :) Senare ska jag köpa ett nytt shabrak till Viril ♥ Eller egentligen till mig men han kommer att andvända den :) Men måste spara ap mycket ifall jag ska ha något nytt dressyr shabrak som matchar ;) Om just du har ett par fina lindor till salu för ett bra pris så får du
gärna kommentera eller mejla mig till [email protected]  är inne varje dag och checkar :D

Kramich Linn♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0