Mjölkkannan 2011 (Jag är SÅ ledsen att jag inte har kunnat blogga....)

Jag har typ inte haft tid men nu har jag i allafall tid^.^ Jag vet att ni inte kollar så mycket på min blogg men nu kan ni väll ialla fall göra det?

Idag har jag tävlat i mjälkkannan(min klass) Vi kom på 13 pacering:D av 24 blev nöjd^_^
Hehe;) Jag tävlade inte i stöta kula för det är jag inte bra på men jag tävlade i längdhopp och 60 meter(staffet)!

Det var sjukt kul hoppade 3,86 meter blev nöjd! Engdala kom 2:a men dem var sjukt duktiga egentligen tror jag att några ifrån vår klass är lite sura på dem men det bryr jag mig inte om för det är inte jag :) Jag är SÅ tröt nu efter tävlingen kom hem vid 16.30! hihi

Kramar Linn

Kommentarer
Postat av: nicole

jag och min klass var också med vi kom på 5 plats :D

2011-05-18 @ 21:54:51
URL: http://nicooles.devote.se
Postat av: Mangaloppan

Ja, det var roligt på mjölkkannan!

2011-05-19 @ 14:57:59
URL: http://www.mangaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0