Mumintrollen

Hejsan, Jag vet jag är lite slarvig med att jag missar bokstäver när jag skriver men det mästa beror på att min dator inte reagerar som den ska så snart få jag en ny om det inte löser sig.

Jag har precis skrivit ut en täxt om mumintrollen som jag jobbar med på skilan till vårt projekt.
Jag kan skriva lite nu.



Mumintrollen
Författaren och konstnären Tove jansson hittade på Mumintrollen.

Äshh jag årkar inte skriva det igen så det får bli en bild. På freddag så ska jag till mangaloppans fest....
Det kommer att bli jätte kul vi kommer att se på Vampyrer suger. Jag har sett traileern och den är jätte rolig:)

Men nu måste jag göra mina läxor så här kommer en bild.Mumintrollen och hans vänner

Kommentarer
Postat av: feffe

GILLAR DU MUMINTROLLEN ???????????????



Ja hatar de

2011-02-05 @ 09:37:29
URL: http://feliciadenfinaste.devote.se/
Postat av: linn

Klart jag älskar dem(not)<3

2011-02-05 @ 09:54:30
URL: http://linnmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0