Intervju med mangaloppan^_^

Hejhej! Idag på skolan hade jag en intervju med manga loppan:)

Favorit blogg: Foki och Kokorochan.
Gillar du din blogg: Ja men den kan förbetrass.
Hur många följare har du på din blogg: 5 på listan men fler läser och kommenterar bloggen.
Favvo låt: yayaya med k-era
Favvo artist: K-era girls generation AKB48.
Favvo land: Japan, Korea och Sverige.
Favvo djur: Etta plats marsvin andra plats panda och tredje plats hund och häst.
Favvo färg: Råsa, turkås och lila.
Favvo assesoarer: Örhängen och armband.
Älsklings rätt: ?
Favorit dag: Lördag

Övrigt: ca 1000 sido visningar på 2 dagar.
En rolig sak hände när jag interjuade mangaloppan. Hon spilde ut allt som var i pennvessaren. xP

www.mangaloppan.blogspot.se

Dagens läxor! Imorgon måste vi kunna skillnaden mellan Adjektiv substantiv och verb.
Jag tror att ni vet vad skillnaden är och det vet jag med :)
Ska kolla på familjen annurlonda om 1 min.






Kommentarer
Postat av: Ida

"Hoppas interjuven gick bra":-P

2011-02-08 @ 16:07:40
URL: http://cookiefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0